16-06-2010 14:42:08 |
Onderwerp: Kleuterschool Neheim |
ewoud
Geregistreerd op: 16 Jun 2010 Berichten: 2 Woonplaats: Antwerpen - meir
|
|
|
|
Ik was leerling in het kleuterschooltje daar! Heeft iemand nog fotoś van daar? |
|
Terug naar boven |
|
16-06-2010 18:41:15 |
Onderwerp: Re: Kleuterschool Neheim |
Cindy_Notredame Site Admin

|
|
|
|
ewoud schreef: |
Ik was leerling in het kleuterschooltje daar! Heeft iemand nog fotoś van daar? |
Nee, maar wel een videootje maar zou voor geen manieren weten hoe ik die hier op het net moet krijgen...
Meneer Devos was daar directeur, ken je hem nog? Hij is ondertussen overleden... jammer, was een aardige vent...
Verder ben ik daar nog naar het eerste lj gegaan, mss tweede ook nog, maar weet dat niet zeker. Bij juffrouw Bellon of Ballon of zoiets...
Ik zal eens kijken of ik ergens nog foto's vind  |
|
Terug naar boven |
|
16-06-2010 21:39:24 |
ewoud
Geregistreerd op: 16 Jun 2010 Berichten: 2 Woonplaats: Antwerpen - meir
|
|
|
|
Cindy_Notredame schreef: |
ewoud schreef: |
Nee, maar wel een videootje maar zou voor geen manieren weten hoe ik die hier op het net moet krijgen...
Meneer Devos was daar directeur, ken je hem nog? Hij is ondertussen overleden... jammer, was een aardige vent...
Verder ben ik daar nog naar het eerste lj gegaan, mss tweede ook nog, maar weet dat niet zeker. Bij juffrouw Bellon of Ballon of zoiets...
Ik zal eens kijken of ik ergens nog foto's vind  |
Hmm raar ik postte een antwoord en komt er niet op.
Je kan bittorrent gebruiken. Hier heb http://torrentfreak.com/how-to-create-a-torrent/
je kan de torrent die je gecreerd hebt uploaden naar thehashden.com en de link die je krijgt hier neerzetten.
Meneer de vos was een goede man volgens mijn ma, ik ken hem niet echt. Was veel te jong toen. Van wanneer is hij overleden?
Ik ken geen enkele naam meer van daar, Wanneer heb jij daar gezeten? |
|
Terug naar boven |
|
23-06-2010 08:44:50 |
Onderwerp: |
Cindy_Notredame Site Admin

|
|
|
|
Ik heb net vernomen dat hij niet overleden is Hij werdt onlangs gezien. Ik verschiet ervan, echt waar! Aangezien ik nu al meer dan 8 jaar lang dacht dat hij dood is...
Nu, ik ga die mens eens zoeken Ik zou hem enooorm graag nog eens terug zien!!!
En dat videootje is dus op videocassette, vandaar dat het niet gaat  _________________ Maak nooit ruzie met idioten, ze trekken je op hun niveau naar beneden en verslaan je met ervaring. |
|
Terug naar boven |
|
24-06-2010 10:58:52 |
Johan
Geregistreerd op: 20 Jun 2010 Berichten: 2 Woonplaats: Scherpenheuvel
|
|
|
|
...... Bij juffrouw Bellon of Ballon of zoiets...
Ik zal eens kijken of ik ergens nog foto's vind [/quote]
De kleuterjuffrouw noemde inderdaad mevrouw Bellon.  |
|
Terug naar boven |
|
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|